Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

OUR KIND OF TRAITOR

19. marts 2018 - Kl. 19:00 - 20:50

Hvidovre Filmklub fejrer 45 års jubilæum i sæsonen 2017- 2018

Der vil inden filmen blive serveret lidt mad og drikkevarer.

England 2016
Instr: Susanna White   Manus: Hossein Amini
Medv: Ewan McGregor, Damien Lewis, Stellan Skarsgaard, Naomie Harris
Udlejer: SF Film   Længde: 107 min.   Foto:  Fra filmen

Denne film er en filmatisering af en roman af John Le Carré, som er mester i thrillergenren. Det britiske par Perry og Gail tager til Marrakesh i et forsøg på at redde deres ægteskab. Missionen går ikke helt efter planen, da Perry bliver kontaktet af en russisk forretningsmand, der har hvidvasket penge for mafiaen.
Forretningsmanden beder ham aflevere en usb med tophemmeligt indhold til den britiske efterretningstjeneste, og inden Perry har set sig om, er han og hustruen fanget i en højspændt situation mellem den russiske mafia og engelske agenter. ‘Our Kind of Traitor’ er en spionhistorie om almindelige mennesker i en ualmindelig situation. Filmatiseringen markerer den 10. over John Le Carrés værker. Anmeldere har kaldt filmen begavet, intelligent og elegant. Skuespillet er også fornemt.
Gå ikke glip af en spændende aften!

Gill

Dato: